Hvordan er jeg?

I vennegjengen  

Positive side: Jeg er alltid i godt humør og er en gledesspreder vil jeg selv mene. Jeg er god til å lytte og komme med mine ærlige meninger. Og stiller opp når jeg trengs. Jeg føler at jeg er en god venn. 

Negative side: Jeg er ikke alltid flink til å si ja til å bli med på ting, jeg trenger ofte litt betenkningstid.  

I mitt forhold  

Positiv side: Jeg er fornuftig, ikke kranglete og ønsker å løse ting ved å snakke om det. Jeg er snill og tar vare på min andre halvdel. 

Negativ side: Jeg er ganske sta og liker å få viljen min selv om vi skal snakke om det for å bli enige.  

Hverdagen  

Positive side: Jeg får gjort det jeg planlegger å gjøre, og har en veldig ståpåvilje når jeg bestemmer meg for det. 

Negative side: Tenker ofte, dette kan jeg gjøre i morgen når jeg BURDE gjort det i dag. 

Familie  

Positive side: Jeg holder veldig av min familie, og de betyr alt for meg. Jeg er flink til å gi lyd fra meg og lar dem vite at jeg er her hvis de trenger meg. Love them. 

Negative side: Burde vært flinkere til å dukke opp på besøk. 

Interiør  

Positive side: Ser løsninger, er flink til å pynte opp hjemme og liker å ha det fint rundt meg.  

Negative side: Hvis jeg bestemmer meg for å forandre på noe, så skulle det helst vært gjort i går.   

Stahet  

Positive side: Når jeg setter meg et mål, så er jeg så sta ovenfor meg selv at jeg gir meg ikke før jeg får det til. Og hvis det skulle vise seg å være umulig så godtar jeg det. 

Negative side: Noen ganger så er det ikke sjangs til å få meg til å skifte mening, når jeg egentlig burde gjøre det. 

Positivitet  

Positive side: Hvis det viser seg at noe går meg imot eller noe skjer, så klarer jeg heldigvis å finne noe positivt ved det, ser ikke svart på alt. 

Negative side: Ingenting!  

Omsorgsfull  

Positive side: Jeg bryr meg om de som ikke har det så godt, enten de er syke, triste eller glade. 

Negative side: Jeg lar kanskje ting gå litt for mye innpå meg. 

Tålmodighet  

Positive side: Jeg har kjempegod tålmodighet, og klarer å pirke med ting, prøve og feile gang på gang. 

Negative side: Når tålmodigheten først tar slutt så går alt galt! 

Humør  

Positive side: Hvis jeg ikke tar i for mye nå så tror jeg at jeg har vært skikkelig sur 3 ganger på snart 9 år, sånn irritert/sur så det har gått utover noen. 

Negative side: En liten irritasjon kan bli stor når og hvis jeg lar det gå innpå meg. 

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg