Hvordan gikk det egentlig i 2020

Dette var mine planer for 2020, altså skrevet i desember for 2 år siden. Hvordan gikk det i 2020 egentlig, la oss ta en titt!

Arrangere flere jentekvelder. Vel, hvem hadde trodd pandemien skulle slå til så hardt?

Bowle kvelder med familien. Vanskelig med lockdown

Cola zero skal jeg drikke mindre av. Yes, dette klarte jeg, nå drikker jeg bare pepsi max!

Dagene skal planlegges litt mer enn i 2019. Det har jeg gjort så dette punktet overholdt jeg.

Entreen min skal pusses opp. Den er pusset opp! Bare se HER

Ferie ut av landet ønsker jeg i 2020. Still here!

Gulvet på badet skal gjøres ferdig. 🙄🙄🙄🙄🙄

Hunden skal på helsekontroll. Yes, stakkar lille, les om veterinærbesøket Her!

Iskaffe skal jeg også drikke mindre av. Gjør det ihvertfall nå, det er jo noe å skryte av.

Julegaver skal jeg starte på i januar. Kjøpte en tror jeg, så glemte jeg det frem til oktober 2020

Kjøkkenet skal planlegges ferdig. Så og si ferdig med det, bare se her

Livet som blogger fortsetter og håper på forbedring neste år. Har blitt bedring og jeg tenker fremover!

Manualene mine skal bli brukt og ikke bare stå til pynt. De er flyttet på ihvertfall.

Nye gardiner skal opp på soverommet. Soverommet ble helt nytt! Vil du se så klikk her.

Ol i håndball, og det gleder jeg meg til allerede. Hvert eneste år!

Prøve å bruke litt andre farger enn svart på klærne mine. Det går fremover og jeg bruker ikke bare svart lenger!

Q-tips skal få en egen søppelkasse med lokk!! Hææ, sa jeg det? 

Rune skal forhåpentligvis få brukt snøfreseren sin. Still waiting

Søndager skal brukes til å slappe av hver eneste uke…. Tror jeg. Har blitt så mye flinkere til det

Tannlegen skal få besøk av meg igjen. Og igjen og igjen! Done for nå!

Ukeshandel skal bli en vane. Lett å glemme dette her.

Vakre lille Amelia skal døpes i januar. Yes det ble hun.

Wok skal nytes mer enn en gang iblant. Wok er godt, men kan bli enda flinkere.

X’en er en bokstav med veldig få norske ord, men det er greit. always will be!

Yndlingsplagget mitt skal kastes. Har kastet mange ynglingsplagg, nye er kjøpt!

Z er bare en irriterende bokstav. Always will be!

Ærlig sagt, så håper jeg alt jeg setter som mål og planer vil gå i boks. Det vil det helt klart

Ønsker å være en god versjon av meg selv hele året. Gjort mitt beste og fortsetter med det 

Å nyte livet er å leve, det fortsetter jeg med i 2020. Så godt det har latt seg gjøre.

Vel, kunne vært bedre, men det går seg til. Nå er det vel på tide med en 2022 liste 😜

Ha en fin kveld

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

4 kommentarer
    1. Artig med update på lista. 😊 Hehe, jeg har hatt noen”skal drikke mindre cola zero o,l”, men nå drikke jeg brus igjen 😅 Du fikk jo gjort endel her, selv om pandemien satte stoppe for mye. Den var liksom ikke med på lista når man skrev i 2019

      1. Nei det er helt sant, hvem trodde at den skulle komme og vare så lenge. Blæh til hele coronaen! Uff, ja sier det samme, det er en setning jeg har sagt mange ganger jeg også. ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg