Hvorfor er det sånn egentlig??

Nå er jeg inne i en periode der jeg syns det er feil på alt av bilder jeg tar og har egentlig bare lyst å ikke ta bilder i det hele tatt av meg selv! Føler liksom at alt blir galt på dem, hvorfor er det sånn egentlig? Jeg vet det er noe som går over og det er ikke det at jeg tenker fy søren så stygg jeg er, men jeg tenker fy søren for noen fæle bilder.

Er jeg alene om å ha det slik eller er det bare helt normalt faktisk? Jeg vet ikke jeg, men det er skikkelig slitsomt å ha det sånn for jeg vet det er så utrolig unødvendig. Ikke har jeg pms heller, for den forsvant med livmora mi.. så jeg er usikker på hva jeg kan skylde på når jeg er i slikt dumt humør.

Rart hvordan man en dag kan føle at alt er på topp og neste på bånn når det kommer til slike ting, for ellers bortsett fra det så har jeg det helt fint jeg. Og det håper jeg dere også har… ❤

Nyt fredagen
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg tror vi alle har det slik fra tid til annen, men det år alltid over, og vi er like vakre igjen 😉 Forresten så er det som regel vi selv som syntes det. Sånn helt ærlig ser du utrolig vakker ut på bildene:) go girl

      1. Ja det er jo nettopp slik det er og heldigvis VET jeg at det går over 🙏😊 jeg skal være enig i at den største kritikeren til meg selv er jo meg selv 🤦‍♀️ åh tusen takk, det var oppløftende å høre 😘😘

    2. For meg er det slik at bildene som regel lyver noe til min fordel, mens det motsatte er langt vanligere. Jeg har derimot dager hvor jeg føler speilbildet mitt som helt forferdelig (haha). Hadde forresten en slik ‘stygg’ -dag av værste sort så sent som på fredag, hvor jeg faktisk følte på det å skulle representere resturanten med den fremtoningen. Jeg ble dermed regelrett overrasket da jeg kom, og kollegene så på meg som om alt skulle vært normalt (haha)

      1. Det er jo bare vi selv som kritiserer oss. Andre ser det ikke på samme måte og godt er jo det.. så jeg må bare stoppe å tenke over alt som skjer på bildet innimellom tiihii 😊👍💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg