Hvorfor ikke pynte med litt bilder ute

Reklame | posterstore.no

Nå er det stort sett bare dager hvor vi nyter uteplassen, vi er ferdig med de store tingene og styrer nå bare med litt småting. Så hvorfor ikke pynte med litt bilder ute nå på sommeren, de må jo ikke bare være inne. Som dere vet så elsker jeg jo disse samarbeidene med posterstore.no. Jeg blir alltid så fornøyd med alle posterne jeg bestiller derfra og bestemte meg denne gang for å gå for blant annet noen poster som oser sommer.

 

Ved bruk av koden 35lenee får du 35% rabatt på alle posterne unntatt selection og rammer.

 

Det er nemlig endel nyheter på plass hos dem og så utrolig mange flotte sommermotiver. Vanskelig å velge, men 3 av dem ble sommerbilder som jeg har ute. Tar de inn ved regnvær, men ellers kan de stå å sprite opp både vegg, kjøkkenbenk og hyller. Inne manglet jeg noen kjøkkenbilder og litt annet i andre rom, blir jo ikke lei heller. De er jo bare så dekorative og at det er så mange kategorier og velge mellom gjør det jo enkelt å dekorere vegger i alle rom. Bare se her.

Disse skal jeg dekorere veggene på hobbyrommet mitt med, herlige farger og fristende bakverk, link til dem HER og HER

Disse med kjøkkenmotiv skal opp på veggen på kjøkkenet inne, der har det vært tomt en stund så det blir bra. Link til dem HER og HER.

Dette champagnetårn bilde skal forbli ute, det fresher opp kjøkkenbenken ute og nå på sommeren er det her vi nyter bobler. Link til dette finner du HER.

Vaskerommet fikk også en ny look med vaskeanvisning på veggen, digger det og link til dette finner du HER.

Ta deg en titt på hjemmesiden deres, jeg er sikker på at du finner noe som passer din smak og stil. Kanskje et flott motiv til å ha ute og glem ikke å bruke koden 35lenee ved utsjekk.

PS.. I morgen kommer det et innlegg med noe jeg bare måtte lage i dag, jeg var i det kreative hjørnet.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg