I 3 år har jeg skrevet nesten hver eneste dag (..)

Det vanskeligste med å ha en åpen “dagbok” slik jeg har er å ikke kunne skrive ned alt som foregår i tankene mine. 50 % av det som skjer i livet mitt skriver jeg jo ikke noe om. Noen ganger har jeg lyst til å bare la fingrene skli over tastaturet og la ordene komme av seg selv, akkurat slik jeg tenker de. Jeg føler innimellom at jeg må overtenke mine innlegg og mine ord. Det er nok ikke bare noe jeg føler, det er slik det er.

 

Tanken er en av luftens fugler, og i et bur av ord kan den nok folde ut vingene, men ikke fly!

 

Spesielt de dagene da det skjer noe, de dagene jeg har lyst til å hyle ut om det. Enten det er bra eller dårlig, det er de dagene det er vanskelig å skrive om alt annet. Men, jeg rister ting av meg, jeg prøver å “glemme” og fokuserer på andre ting. I 3 år har jeg skrevet nesten hver eneste dag om de resterende 50 % av livet mitt. Så jeg skal nok klare å fortsette med det videre. Ingen tvil om det, måtte bare få ut tankene ang det i dag.

Ellers så har dagen vært en fin dag, en kald en vel og merke. Men er det høst så er det høst. Håper DIN dag har vært fin også.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

6 kommentarer
    1. Du er veldig flink til å skrive om fine og koselige ting. Selv, som du vet, så har jeg mye fokus på hva som skjer i samfunnet, og hva jeg føler burde settes fokus på og gjøres noe med. Innimellom kommer dagbok-innlegg, for de er jo litt greit å bli kjent med den som skriver. Ihvertfall synes jeg det. Fin fin kveld til deg og dine 🥰

    2. Ja, det er en balansegang det der, å skrive “riktig”. For man vet jo aldri hvem som leser.
      Men jeg synes alltid det er koselig å lese hos deg, så det du faktisk skriver, er alltid bra 🙂
      Klem ♥

      1. Ja helt sant 😊 Det var VELDIG hyggelig å høre, akkurat i dag trengte jeg det virkelig. Følte et øyeblikk at jeg skrev og skrev, men liksom ikke nådde frem. Men slik føler man det kanskje bare innimellom ❤ Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg