I dag blir han sendt vekk

Nå er det endelig fredag og jeg begynner å bli klar for endel av mine venninner på fest. I dag er det Rune sin tur til å holde seg borte, i dag blir han sendt vekk tiiihii, forrige gang var det jeg som måtte bort. Hyggelig at vi kan gjøre det hver vår gang selv om at vi skulle hatt et felles poolparty i år så har ikke det blitt noe av. Så det får vi satse på å få til neste år hvis den forbaska corona’n er borte.

 

Jeg er så takknemlig for at jeg har venner å be på slike dager som i dag

 

Det er nemlig greit å følge råd, så derfor gjør vi det på denne måten. Uansett så er det veldig viktig å ha jentekvelder og guttekvelder, det trenger vi alle. Jeg gleder meg skikkelig og tviler ikke at vi skal få det gøy. Kommer nok en oppdatering uteover kvelden. Vil jo gjerne dele mine gleder med dere. Håper dere skal nyte helgen like mye som meg, for jeg har ingen planer om å la denne dagen sette meg ut i morgen 🤞

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg