I dag er du 40 år ❤

I dag min kjære fine Elskling fyller du 40 år, tenk det du, endelig er du også blitt voksen tiihii. Du er en fantastisk fin mann og jeg er stolt av å kalle deg min… Og her skal jeg fortelle akkurat hvorfor ❤

 Kjæreste Du er den beste kjæresten jeg kunne tenke meg, du tar så godt vare på meg, og jeg føler meg trygg sammen med deg. Du får meg til å føle meg elsket hver eneste dag, og gjør det så lett for meg å elske deg. Fra dag 1 med deg har jeg kunne være totalt meg selv, fordi du er så ekte 😍

Handyman Herregud, så utrolig flink du er her hjemme, du har laget et drømmehjem til oss. Du har stått på og ikke gitt deg når vi har pusset opp. Og resultatet er mer enn jeg kunne drømme om.Omsorg Du er en meget flott Pappa for dine 3 vakre barn og den beste stefaren for min sønn. Du bryr deg utrolig mye om dine nærmeste og dine venner. Jeg elsker deg herfra og til månen og håper du får en fantastisk dag i dag. Jeg skal gjøre mitt beste for at du våkner i morgen med lykke i hjerte ditt ❤

Klem fra jenta di for evig og alltid 😘😘

Følg “oss” på snap, der har vi det ofte gøy sammen 😜

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Tusen takk vakkre du😍 det var veldig hyggelig. Jeg elsker deg å så da er det lett å være som jeg er og gjøre som jeg gjør.
      Sammen er vi dynamitt❤😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg