I dag er jeg ekstra positiv!

Jeg er jo et ganske positivt menneske i utgangspunktet, men i dag er jeg ekstra positiv…… på coronatesten, så da var jeg i gang med dag 1 av dette viruset. Merker ikke stort til det og håper det fortsetter sånn uten noen symptomer. Kaaaanskje litt vondt i hodet, men det kan være andre årsaker, ikke noe jeg bryr meg om i hvert fall. Og 6 dager i isolasjon kan jo bli produktiv hvis jeg bestemmer meg for det. Ellers så sliter sola med å komme seg gjennom skyene og etter yr og bedømme så skal den visst slite med det problemet resten av dagen. 

 

Håper at jeg i de nærmeste dagene kan ta fatt maling og pensel. Jeg må nemlig male den ferdige veggen, men jeg har jo 3 forskjellige farger på veggene rundt her så spørsmålet er hvilken jeg skal gå for. Jeg tør ikke begi meg ut på en helt ny farge i hvert fall, da er det en som klikker her tror jeg. Så jeg får vel ta den det er mest av rundt her som er marrakesh, den er fin den så det blir nok bra. Enn så lenge så kan jo R dra ut og fikse det som fikses kan, men det burde gjøres i dag, for man vet aldri om det blir flere positive mennesker her i huset i morgen. 

Ha en fin dag alle sammen

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg