I dag så skjer det saker jeg har drømt om lenge

De siste dagene har det vært så varmt at jeg nesten har glemt at det finnes en pc her i huset. Men nå gikk jeg inn, nå trengte jeg 5 minutter fra alt annet. Da er det ikke noe som er bedre enn å sette seg inn på mitt kalde kontor, her har jeg ac og det er jo bare et must om man skal være inne disse dagene.

 

Det er godt det ikke er drinker det går i, da hadde det vært andre boller her i gården.

 

Jeg tror ikke jeg har gjort annet enn å drikke i det siste, iskalde drikker med isbiter. Det går ned på høykant her, og jeg får liksom aldri nok. Rart det der, men sånn er nå for tiden. I dag så skjer det saker jeg har drømt om lenge, og jeg gleder meg så til det er ferdig. Det blir skikkelig spennende, kommer et innlegg om det senere i kveld.

NYT DAGEN

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg