I dag smiler jeg!

Huset er vasket, både oppe og nede, pepperkaker og gule bomber er bakt. I kveld har vi pyntet pepperkaker og kost oss skikkelig sammen, det er en perfekt start på helgen spør du meg. Julemusikk på, røkelse som blander seg med kakelukt og humør på topp hos alle fem, det kan jo ikke bli bedre enn det. I dag smiler jeg! Jeg fikk ikke helt til de småkakene (gule bombene) mine slik jeg ville, men etter Rune å bedømme så smakte de akkurat slik de skulle, så da er det jo greit.

I dag har vi snakka litt om badet. Fremgangen der har stagnert og nå har vi blitt enige om at vi setter igang etter jul, vi er begge litt lystne på å jobbe litt på huset fremover og badet er første prioritet. Det er MASSE vi kan gjøre selv, det er mye riving som skal skje og oppbygging av nye vegger. Gleder meg så til å komme i gang med dette og gleder meg enda mer til det igjen blir et bad, et nytt fint et.

 

Nå er det nemlig på tide at vi gjør noe der inne, det har bare vært litt vanskelig å komme igang når badet som er der er funksjonabelt.

 

Men, bare vi får kommet igang så blir det bra. Og det er kjekt å ha en plan for nyåret! Da har vi noe produktivt å se frem imot, vi liker jo å gjøre slike ting så det er jo enda godt vi har prosjekter fortsatt her i huset. Etter bad og kjøkken så tror jeg jammen meg vi nærmer oss å være i mål. Men, jeg har allerede noen planer som ligger på lur så helt i mål er vi ikke på en stund enda, men det vet ikke R enda.

Håper dagen DIN har vært fin og at du nyter fredagskvelden

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Jeg lukter faktisk jul når jeg ser de flotte bildene dine! 😀 Ja, kjekt å ha tenkt på et prosjekt for nyåret også. Jeg har også tenkt på noe… Har lyst til å male på stua (likevel), så får vi se da… Grønt, kanskje.

      1. Så hyggelig, det betyr at de gir julevibber og det liker jeg ❤ Ja det er godt å ha det. Ja, hvorfor ikke Kari og grønt er jo så fint. Vi malte en vegg på en av rommene nede i grønn og den fargen er så fin.

        1. Julevibber er bra, ja ❤ Kan ikke se for meg en annen farge som passer bedre her inne, så det blir mer hva slags grønnfarge… 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg