I did it again!!! 😨😜

 

Jeg tar meg selv i å være litt for mye grubler innimellom, og noen ganger vil jeg kalle meg selv MEGET håpløs. Jeg har skrevet i et annet innlegg hvor godtroende jeg er. Men jeg på grensen til å være litt lettlurt? Jeg begynner nesten å lure litt selv. Greia nå er at jeg leser et innslag på nett hvor det står..Jernia lanserer ny trådløs hageslange med Bluetooth, og første tanken min er: “Oiii så innmari kjekt, slippe å drasse rundt på den slangen”. 🙄

Men så begynner jeg å gruble: “Hmmm, hvor i all verden skal vannet komme fra?” , “Er det en beholder i nærheten tro?”Har de virkelig kommet så langt at DET er mulig, og jeg vil ikke engang si alle de andre forslagene jeg hadde inni hodet mitt. Og skal jeg være helt ærlig så var det en liten del av meg som var usikker på om dette var sant eller usant et bittelite øyeblikk. Nå kommer Mamma til å si “Lene, du må ikke si sånn, du er jo ikke dum” Nei, jeg anser ikke meg selv som dum, men lettlurt kanskje tiiiihiiiii 🤔

Hvor kjekt hadde ikke det vært med en slik hage(slange)?😇😜

Ha en toppers søndags kveld, og et tips fra meg, ikke tro på alt du leser tiiihiii !!!

Klem 😘

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg