I går fikk jeg et problem!

Jeg ligger fortsatt i senga mi på natten, det går faktisk bedre og bedre hver dag. Men, i går fikk jeg et problem! Jeg har en fjernkontroll til å kjøre meg opp i sittende stilling, noe jeg gjør hver kveld. Ser jo tross alt på tv til jeg bare kan kjøre meg ned, lukke øya og sovne. I går var det litt kaldere enn vanlig så jeg la et pledd over dynetrekket, men etter hvert var det blitt såpass varmt at jeg slang det på gulvet. Sammen med pleddet forsvant da fjernkontrollen også.

 

Jeg får tape den fast til handa så det ikke skjer igjen! 

 

På grunn av, ja dere vet hva så får jeg ikke vridd meg ut av senga uten at den er i normal stilling. Og siden Rune ikke var kommet hjem enda så måtte jeg jo enten vente på han eller bare sovne sittende i senga da. Sovna vel midt i tanken på hva jeg skulle gjøre. Så da jeg våknet i dag så fikk jeg heldigvis hjelp til å få tak i den. Når han kom å la seg hadde han leitet etter den for å gjøre det mens jeg sov da, men ikke visste han at den lå på gulvet. Men tanken var bra da og natten ble jo ganske bra for det.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

4 kommentarer

Siste innlegg