I går, i dag og nå!

I går 

Trodde faktisk at jeg var ferdig hos hudlegen og at siste behandling var i går, men neida, vi kjører på med et par, tre uker til. Sånn kan det gå, men jeg vil jo gjerne bli kvitt problemene så da er det slik det blir. Om en uke er det lysbehandling 2 ganger i uka, det blir jo en ny erfaring. Er veldig glad for at de går inn for at dette skal bli borte altså og jeg ønsker det virkelig selv også. 

 

I dag 

Ei god venninne har bursdag i dag så en del jenter skal ut å spise lunsj i dag, det blir koselig. Viktig å ta seg tid til slike ting midt opp i all oppussing og det skal bli deilig med en avkobling. Får også middagsbesøk i dag så jeg må finne ut hva jeg skal servere, enkelt, men godt må det bli. Foreløpig har jeg null peiling på hva, men har noen timer å tenke på. Har du noen tips? 

 

 

Vi slet begge to med å sovne i går, R sovna til slutt, men jeg lå 1,5 time å prøvde forgjeves, så når klokka var 01.30 sto jeg opp. Men, jeg gikk ganske kjapt å la meg på sofaen og sovna der, men ikke lenger enn 3,5 time. Dette skjer hver gang det skjer en del rundt meg og det er så irriterende. Så nå er jeg trøtt som fytti, men skal gå å ta meg en oppkvikkende dusj så tenker jeg det kommer seg.  

Ha en fin fin dag  🥰

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

10 kommentarer

Siste innlegg