I kveld smeller det…..

Jeg prøver å la være å skrive noe ang debatten i kveld, men får det liksom ikke til. Jeg har startet 100 ganger på andre ting å skrive om men ender bare på tanken om denne debatten. Jeg skal se på, og jeg håper de får en saklig fin debatt, noe jeg ikke tror kommer til å skje egentlig. Jeg tror det kommer til å gå hett for seg, men det er jo det en god debatt handler om. Jeg håper bare de husker på begge to oppi kampens å holde seg til temaet, og ikke la det eskalere til at de går til personangrep på hverandre. De er fine mennesker begge to, og feil gjør vi alle.

Men vi får se, blir spennende å se og høre på, dette er direktesendt tv så ikke så lett å pynte på det som blir sagt i ettertid heller. Er du interessert i dette blogg dramaet så følg med på Debatten på Nrk1 i kveld kl 21.20. Kanskje denne diskusjonen er ferdig etter kvelden….. kanskje….

Så lenge det er liv er det håp…. Ha en fin kveld 😊

-Lene-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg