Ikke bare ønsketenkning

“Så var det denne lista om ting jeg kan gjøre annerledes i 2022, hva jeg har som mål og hva jeg forventer av meg selv. Jeg har jo alltid en mulighet for forbedring på mange områder. Well let’s go!”

Hus og hjem

Det er alltid mye jeg har lyst til å gjøre både inne og ute her hjemme, men målet er 2 år etter min forrige liste og få komme godt i gang med badet. Det er jeg som har stoppet dette prosjektet mange ganger, da jeg syns det har vært vanskelig å rive et funksjonabelt bad. Men i 2022 har jeg sagt at det er ok (2022 kommer fort!).

Personlig

Være litt mindre sta, gi mer av meg selv, gi litt mer faen som Keb sier, ha litt mer troen på meg selv og gjøre mitt beste for at alle rundt meg har det bra. Og jeg vil bidra der jeg kan bidra. Mer enn det kan jeg nok ikke få til.

Rutiner

Jeg liker å ha rutiner, men pga pandemien (skylder på den) så har det vært litt vanskeligere i 2021, dette skal jeg få på plass kjapt neste år. Alt er bedre når jeg vet hva jeg skal og når jeg skal det. Altså ikke når det gjelder alt da, men ting som skjer i det vanlige liv.

Planlegging

Å planlegge ned til den minste detalj på gjøremål/prosjekt vet jeg er en bra ting å gjøre. For når man først setter i gang så har man en god plan å se på om man stagnerer litt. Det er gull verdt!

Bloggen

Jeg skal prioritere bloggen, jeg skal gjøre litt mer ut av den og jeg skal engasjere meg enda mer. Det er liksom min ryggrad dette nå og det nærmeste jeg kommer meg og mitt liv svart på hvitt! Og jeg er veldig glad for at jeg er her jeg her på denne plattformen med så ekstremt mange fine folk.

Forventninger

Av meg selv så forventer jeg at jeg skal klare å utføre mine planer over, ihvertfall så skal jeg gjøre mitt aller beste, mer enn det kan jeg ikke gjøre!

Punktum slutt

Og mer enn dette har jeg ikke på min plan over 2022, vi vet jo ikke enda hvordan den faktisk vil bli. Men jeg føler dette er ting som er realistiske og ikke bare ønsketenkning. Har du noen mål for året som kommer?

Ha en fin dag alle sammen! 

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Det kan være fint å ha noen mål for året ja, og du har jo mange fine, og som du sier, realistiske. Jeg har i grunnen bare ett mål jeg. Og det er å komme meg gjennom året mest mulig oppegående 🙂 Og i tillegg nyte alle gode ting til fulle. For ingen kjenner morgendagen.
      Klemmer ♥

      1. Ja det er ganske godt å ha mål, mål man faktisk kan nå 🥰
        Jeg krysser fingre for at ditt mål nås og jeg ønsker det for deg ♥️
        Nei vi må leve her og nå klem 🤗🤗

    2. Jeg er kjempegod med ønskekvisten, men som du sier – det har som regel lite for seg.

      Jeg trenger min lille boble med dagdrømming, så jeg skal gi meg selv det fristedet. Målet er å ta den med ut ! Så i året som kommer, så skal jeg være flinkere til å pakke sekken og dra til havet, bare for å lytte til bølgene, være til og la sansene ta hva de får 😊.

        1. Vet ikke helt hvorfor, men havet rører ved noe i meg. Svinser på dine kanter også da : Stavern, Mølen og Rakke er bare ❤️. Ula skal besøkes til sommeren.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg