Ikke det beste å våkne til!

I dag er det full arbeidsdag på mange områder, her skal det redigeres filmer, blogges, mailes og produsere noen kaniner (den som vet, de vet). Liker slike dager da jeg har planer hele dagen, da slipper jeg å gå rundt meg selv i leiting på gjøremål. Det skjer ikke ofte, men det har skjedd og de dagene er de dagene jeg liker minst! I dag våknet jeg av at alarmen i huset gikk og det passer veldig dårlig nå om dagen for å si det sånn.

 

Spratt opp for å finne ut av dette og fant ut at R hadde gått ut av døra uten å slå av alarmen. Phuuuuu!

 

Det som er litt synd med så mange innendørs gjøremål er at det blir lite utetid og DET er litt kjedelig når sola skinner og temperaturen gir litt vårvibber. Vel, får flere sjanser til å oppleve det for å si det sånn. Men, først så må jeg dusje, skrubbe med spesialsåpe, så smøre meg inn med litt liniment så kan jeg sette i gang. Er ikke bare bare å få noen prikker på huden. Jeg vil jo bli kvitt det så da er det bare å gjøre som jeg har fått beskjed om da, er ganske lydig sånn.

Ha en fin fin dag ☀

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

6 kommentarer
    1. Her startet dagen rolig etter en god natt søvn, og jeg fikk unna en del inneting på formiddag. Nå bader balkongen min i sol, og jeg skal snart sette meg ut. Ha en fortsatt fin onsdag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg