Ikke i år heller

Selve julen er ferdig og “hverdagen” er litt i gang igjen. Denne julen har igjen vært litt kuppa sånn pga at jeg fikk jo cåråna da….IGJEN! Det var 3.runde det. Vil jo helst ikke smitte foreldrene våre, men heldigvis kom de som skulle komme på julaften likevel og det har gått bra. Influensa’en er faktisk ganske så mye verre for de som har/har hatt det. Ingen andre her i huset har fått noe heller så da skal man ikke klage. Vi har det jo så bra alle mann.  

 

1 og 2 juledag ble tilbrakt i sofaen med film og litt for mye godt å spise, så det er vel på tide å komme seg litt i gang med vanlige dager igjen. Er jo ikke nødvendig å kose seg max HVER dag. Men kost oss, det har vi så absolutt. Vi avtalte ved jul i fjor at vi skulle se en harry potter film hver dag frem til vi var ferdige med alle denne julen. Det er faktisk første gangen jeg ser HP filmene så det var kanskje på tide. 

 

Vi har vært hos mamma i julen, der fikk vi servert nydelig mat og hadde det hyggelig. I går var det veldig koselig besøk her hos oss. Nå ser jeg frem imot nyttårsaften og middagsgjester her hos oss. Så er vel ferien over for denne gang etter det. Jeg har virkelig troen på 2023 og gleder meg til å sette i gang med nytt år. Nyttårsforsetter eksisterer ikke for meg, så det har jeg ikke i år heller, men ønsker og mål for hvert nye år har jeg alltids, også denne gang. Har du nyttårsforsetter? 

radith-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

8 kommentarer
    1. Hei og god romjul. Så leit at du ble syk da, er mange som er, eller har vært syke ser jeg rundt omkring.
      Nei, nyttårsforsetter har jeg aldri. Tar de hele året i stedet jeg 😀
      Kos deg resten av jula
      Klem 🥰

      1. Takk det samme, ble heldigvis ikke veldig syk, slått ut i feber i et døgn så gikk det bra. Ja utrolig mange syke i jula, typisk det 😁

        Like greit med forsetter hele året. Kos deg du også klem🥰

    2. Nei nyttårsforsetter har ikke jeg heller, men som deg går det på ønsker og mål i stedet 😊 Gratulerer med å endelig ha fått med deg Harry Potter 😉🥰 Ha ei riktig fin romjul videre og Godt Nytt År ❤️ Klemmerz

    3. Så trasig med en ny runde korona – men godt at du har kosa deg masse! Nyt resten av fridagene nå da! Jeg har ingen nyttårsforsetter – jeg har forsetter uke etter uke bare……. klem <3

      1. Ja den biter på meg så fort den ser meg virker det som, men blir heldigvis ikke så hardt rammet da. Takk, jeg nyter, men gleder meg til hverdag nå, kos deg du også <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg