Ingen av oss nevner det……

 

“Skal vi ta en tur ut og kose oss litt i kveld?” spurte jeg Rune i går. “Ja, kan vi ikke det da, det er lenge siden” svarte han. Vel, mer snakka vi ikke om det, før vi lå på sofaen og så på dokumentar i stedet. LIFE…. Tror ikke noen av oss tenkte tanken på å ta opp det vi egentlig ble enige om. Ikke jeg ihvertfall, for det regna godt ute og det frista ikke mye og gå å fikse meg for å gå ut 😨

I dag når vi sto opp så nevnte vi det heller ikke, men litt utpå dagen så sier Rune: “Skal vi prøve å ta oss en tur ut i kveld eller?” hehe, jeg smilte og sa: “Ja, det gjør vi, det er lenge siden” så nå sitter jeg her ved pc’en og han har lagt seg godt til rette under pleddet og ingen av oss nevner noe om det….. igjen.. Uff vi er jammen meg noen underlige skruer tiiihiii. Så jeg regner med at kvelden blir tilbragt under et pledd på sofaen med en film ❤

Så….. Er det noen som har noen filmtips til oss?  🤦‍♂️🤦‍♀️

Ha en fin kveld alle sammen 😘

-Lene-

#life #movie #sosial #hjemme #sofa #pledd

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg