Ingen er perfekte…

«Innimellom så leser jeg at noen har skrevet om hvor perfekte de må være, og at det forventes av dem, er det virkelig sånn? Kan man ikke bare være den man er?»

Jeg er på sosiale medier, og jeg trives kjempegodt, deler opplevelser, hverdagen og ikke minst bilder. Noen er jeg fornøyd med…andre ikke, og ja jeg tenker så klart «Kan jeg bruke dette tro?» For det er moro å legge ut bilder hvor man selv er ganske så fornøyd, det syns vi vel alle.

Men innimellom så tenker jeg, shit au! Om jeg skal bli mindre likt fordi jeg har et mindre fint bilde eller lignende, så JAVEL! Finns verre ting i verden spør du meg. Når jeg leser blogger så er det innholdet i ordene som fenger meg mest, og et glimt i øye har vi alle.

Men at det forventes av andre at man skal ha perfekte bilder hele tiden? Mulig det, men det betyr jo ikke at man MÅ ha det. Jeg er meg og vil bli likt for den jeg er, hvis ikke vil jo mitt liv som jeg deler bli ganske falskt på en måte, for alt er ikke perfekt.

Ingen er perfekte! 🙂

Klem fra meg 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg