Innen kvelden er omme

Så var huset tilbake til normalen med lyder både oppe og nede. Det er koselig og etterlengtet, nå nærmer det seg hverdag med stormskritt. Noe det er delt glede for her i huset, men de fleste av oss syns det skal bli godt. Jeg tror ikke jeg i løpet av det siste året har tilbragt så mye tid i sofaen som jeg har gjort denne julen og jeg ser frem til å få opp energinivået igjen. 

 

Jeg har plukket bort ganske mye rødt her i dag og så lenge ingen legger merke til det faktisk så er det jo greit. Da kan jeg kanskje ta litt til! Rart hvordan jeg som er så glad i julen blir så drittlei når nyttårsaften er ferdig, men sånn er det. For meg så er det ikke noe som heter 13.dag jul slik som mamma gjorde det, klarer ikke helt å følge den greia.  

 

En vane blir fort en vane så nå skal jeg komme meg på sofaen for så å finne en film. Er jeg heldig så finner jeg en innen kvelden er omme! Ting tar tid, eller kanskje jeg rett og slett skal fortsette serien Emily in Paris, det er jo like greit kanskje. Hva er den aller beste filmen du har sett? Ny eller gammel? Jeg liker filmer som det virkelig skjer noe i eller filmer som er morsomme. Tips? 

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

13 kommentarer

Siste innlegg