Innimellom er det verdt det

For meg er det høst fra 1.september ish og det nærmer seg med stormskritt. Rart å tenke på at jeg som elsker sommeren nå begynner å glede meg litt til høsten. Jeg har allerede begynt å tenne litt lys på kveldene og kjenner at det skal bli litt godt med kvelder på sofaen med et godt pledd rundt meg. Det er så deilig! Hverdagen er skikkelig i gang igjen på onsdag når skolen begynner og jeg tror det skal bli godt for oss alle å komme inn i våre rutiner igjen.

 

Høsten er en av de fineste årstidene sett bort i fra enkelte stormer som herjer en og annen gang

 

Dagen i dag har jeg brukt til å rydde mer, pante flasker, kaste søppel og slappe av. Det tar som regel et par dager å komme seg etter en fest for min del, men innimellom er det verdt det. Denne uken så er planen min å bare ta hver dag som den kommer. Gjøre det jeg skal gjøre i et rolig tempo og bare kose meg. Slike uker er gode å ha og slik uke blir det nå som jeg har bestemt meg for det.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

8 kommentarer
    1. Kan ikke si jeg er så glad for høsten ennå. Men det kommer 😀 Liker den bedre enn vinteren, men ville helst hatt vår og sommer 😀

    2. Ja det tar sin tid å komme seg til hektene igjen og få ryddet opp….. Godt å ha den tiden også 🙂
      Høsten er vakker – og fargene begynner vise seg fra den siden 🙂

      Lag deg en fin dag!

    3. Høst er fint. 🙂 Men det er ofte overgang å komme i rutiner igjen. Jeg vil forresten bare ønske deg på forhånd gratulerer med den store dagen.. tilfelle jeg ikke får skrevet på dagen. Jeg håper bursdagen blir kjempefin!! Klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg