Innimellom så får jeg gode stikk i magen

Det er mange ganger så utrolig fascinerende å se hvor mye likhet det er i min sønn Daniel og mitt barnebarn. Uttrykk, lyder, bevegelse og alt. Bilde over er fra Daniel sin 1 års dag og i september er det 1 års dag for mitt barnebarn også. Herregud så fort dette året har gått. Det har vært et innholdsrikt år, og jeg gleder meg til årene som kommer. Innimellom så får jeg gode stikk i magen når jeg tenker på at jeg faktisk er farmor.

 

Må bare smile når jeg ser på disse bildene

 

Besteforeldre er jo gamle egentlig, jeg syns mine foreldre var gamle i 94 da han ble født, men herregud, de var jo ikke det. Var nok bare jeg som var ung og tenkte det, slik som unge sikkert tenker om meg nå. Men det går helt fint, jeg er heldig, jeg er farmor og jeg er så utrolig glad for det. Ser ut som at hun skal arve krøllene også, det er så moro. Regnet egentlig med det, for krøller var det nok av på min lille gutt.

Ha en god kveld videre og en god natt

honey-script-font

 

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg