Innimellom så må man bare prøve

Oi denne dagen har jammen meg flydd fra meg, men det gjør ikke noe, for det har vært en fin dag. Rune jobber som en helt, enten det er her eller på sin egen jobb. Jeg er så stolt av han og alt han får til. Jeg har hjulpet til litt, men skal ikke skryte på meg å si at jeg har vært mye til hjelp i dette prosjektet. Enkelte ting blir mer klønete med 2 stk, men så lenge jeg er tilstede så hjelper det vel litt. Og jeg er ikke til stede for å mase eller klage, men som moralsk støtte og litt innslag hvis noe blir skjevt eller lignende. Noen må jo ha den jobben å, det er verken mas eller klaging. Sier det jo evt på en veldig pen måte hvis det er sånn at jeg ser noe han ikke ser.Trappegangen nærmer seg ferdig, nå er det selve trinnene, pussing og behandling av rekkverket ned som står igjen. Pussejobben har jeg tatt på meg og etter antall minutters pussing innså jeg at jeg må finne pussemaskinen i morgen. Det gjør nemlig ikke noe at den blir litt mer pusset enkelte plasser, men all malingen som er på stanga fra før må vekk. Jeg vil prøve å få den i samme farge eller ihvertfall i sjangeren til gulvet på hylla og trinnene. Det tror jeg vil bli veldig bra, så jeg får ta meg en tur på Øya interiør og håndverk å kjøpe hobbyvoks. For der finnes det utvalg av nettopp dette. Se, så fint det begynner å bli.Det gjenstår lister på høyre side og som dere alle vet så kommer aldri de helt riktige fargene frem på bilder. Men fargen på veggen nede går i stil med fargen på hylla og trappetrinn, det synes bare ikke på bildet her. Merkelig dette med lys i forhold til bilder. Men uansett så er jeg så fornøyd så langt. Det går fremover for hver dag som går og jeg begynner virkelig å glede meg til alt er som før her i huset.

 

Det blir en del oppussing innlegg, men det er nå bare sånn det er og jeg synes det er koselig å dele fremgangen med dere. Speilet som jeg hang opp i går ble tatt ned i dag, det passet ikke der. Det ble helt feil når lampa kom opp, men innimellom så må man bare prøve for å se.

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg