Innimellom så tenker man ikke så fornuftig.

Helge handelen er unnagjort, taco lages på kjøkkenet, solen skinner og det er fredag. Bedre enn det kan det vel ikke bli egentlig. Eller jo, det blir bedre fordi etterpå skal jeg dusje og ta på koseklær. DAA koser jeg meg da, da er alt perfekt. Vi har det jammen meg godt altså her i huset, og det er jeg så utrolig glad for. I dag så var jeg på utenfor Nordbyen er kvarter før det åpnet, det er kun på Jernia jeg får kjøpt hvis matfarge. Tenkte at det var like greit å få det gjort når jeg alikevel var ferdig med andre ting hjemme.

 

Nå er kjelleren lagt bak oss, døren ned er lukket og vi ser frem til ny kjeller, det blir veldig bra til slutt. Jeg klager jo noen ganger på at tiden flyr, men nå gjør det ikke noe. For plutselig er dagen her når alt er som før. Og jeg vet vi kommer til å si “Det gikk jammen meg fort!” når de avslutter arbeidet nede.

 

Som en liten oppdatering på gardinproblemet mitt så fikk jeg byttet dem fordi det var tydeligvis noe galt med sømmen. Phuuu, ikke rart at jeg nesten ble gal, rakk å få hengt opp nye før det skjedde (Ihvertfall etter min mening). Det finnes alltid en løsning på en eller annen måte og det vet man jo. Det er bare det at innimellom så tenker man ikke så fornuftig.

Ha en fin fredagskveld ❤

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg