Inspirasjon til nytt bad…

Jeg sitter å leiter litt etter inspirasjon til nytt bad her i huset. Jeg har alltid hatt lyse bad så derfor tenker jeg at det kanskje hadde vært moro med noe mørkere. Jeg elsker marmor, og syns veggene på bilde under er så utrolig fint, men spørsmålet er om det er en vegg jeg fort kan bli lei eller ikke, så det er et valg man må ta der. En ting jeg vet er at jeg vil ha et vindu som går fra helt fra gulvet og opp. Det syns jeg er så utrolig fint.Jeg har heldigvis god tid på meg til å leite litt rundt og kikke og planlegge litt, for en ting er sikkert. Å bygge bad er dyrt, og det er VELDIG mye forarbeid som skal til siden vi skal bygge ut og slå ned vegger osv. Jeg elsker oppussing og gleder meg skikkelig til dette. Altså, det er jo så utrolig mye finere med mørkt ser jeg nå, det er det ingen tvil om. Hva liker dere best? Forandring fryder sies det, og det er nok noe sant i dag. Vi har et ganske så nytt bad nede som allerede er hvitt så jeg tror nok at jeg går for mørkere oppe. Så er det spørsmål om badekar eller ei. Jeg ønsker meg så et, men Rune sier, hvor lang tid tar det før du ikke gidder å bade annenhver dag? Vel, han kan jo ha rett i det, men det vet jeg ikke sikkert. Jeg får bare fortsette å kikke litt og få inspirasjon fra både her og der, så finner vi nok en løsning til slutt. Har du badekar? Anbefaler du det evt?
signature-fonts

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg