Ja, det gjør vi!

På mange områder så er jeg veldig flink, jeg får som regel til det jeg bestemmer meg for å gjøre av prosjekter. Jeg er god på å tenke ut løsninger og ser veldig godt for meg hvordan ting blir før jeg/vi i det hele tatt har satt i gang med en jobb. Og stort sett så er det nettopp slik det blir når det er ferdig. Jeg er ofte stolt av det jeg får til og får mye skryt også.

 

At jeg er stolt over ting jeg får til er ikke noe jeg alltid har vært, men fy for en god følelse det er å kunne være det. Men, på veldig mange områder så føler jeg meg skikkelig ubrukelig. Når det kommer til det å være tøff, spontan og utforskende. Kaste meg rundt og prøve nye ting utenfor min komfortsone. Være et “ja, det gjør vi” menneske og ha en rolig holdning til det.

 

Jeg skulle ønske av hele mitt hjerte at jeg var litt mer på den måten, at en overraskelses tur var topp, at en telttur eller en fjelltur høres knallmoro ut. At det å sove ute under åpen himmel på en holme hadde vært noe jeg hadde drømt om. Tenk om 17 mai var den beste dagen i året for meg. Tenk hvis det å kaste seg i bilen å kjøre til Tromsø eller Fosnavåg var noe jeg hadde gjort på sparket. Når det kommer til slike ting så klarer jeg rett å slett bare å tenke “tenk om… hva hvis…” Planlegging på mer enn et par uker må til for meg.

 

Jeg er så lei av å tenke slik, jeg er så lei av at jeg ikke klarer å bli giret, tenke JA og bare gjøre. Rune vet jo hvordan jeg er på disse områdene og han godtar det. Men et sted inni meg er jeg redd for at han skal bli lei. JEG liker ikke at det er slik, og jeg er sikker på at han skulle ønske ting var annerledes også. Vi er forskjellige, vi tenker ulikt, og vi respekterer hverandre.

 

Og heldigvis så elsker vi hverandre og møter hverandre nesten på midten. Jeg må jo si at de fleste avgjørelsene går på mine premisser, men jeg er myk i kantene og ikke krevende. Jeg forklarer slik at han forstår og vi snakker om det og finner en tid det passer oss begge. Vi ønsker å reise på en kjæreste tur og vi har nå god tid til å planlegge. Det er et ønske vi begge har og det skal vi få til.

 

Jeg er så takknemlig inni hjerte mitt ❤

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Så herlig at du klarer å sette ord på hva du er flink til og er bevisst det. Kanskje er det sånn at de tingene som du ikke er flink til, egentlig er ting som du ikke vil eller ikke trenger å være flink til… Bare en tanke 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg