Ja, jeg er litt rar….

Til tross for møkka vær i hele dag så har vi hatt en veldig fin dag. Vi har laget god søndags middag og bare rett og slett kost oss med alt vi har gjort. Tenkte at jeg skulle fortelle litt om noen småting du kanskje ikke visste om meg.

  • Jeg ser ofte på serie på sumo, youtube eller lignende når jeg skriver innlegg, da koser jeg meg masse og det distraherer meg ikke i det hele tatt.
  • Jeg har aldri hatt webcam åpent på min pc, i alle år så har jeg dekket det til sånn bare for å være sikker. Det var nemlig en periode for mange år siden hvor noen prenta inn i hodet mitt at de ofte ble hakket. Så etter det så er det dekket over.
  • I disse tider med dette viruset jeg ikke engang gidder å si navnet på så er jeg streng på håndvask her i huset, ingen kommer inn uten å gå innom badet å vaske hendene. Mine er uttørket snart av all vasken, og jeg vet jeg kanskje er litt drøy, men better safe than sorry spør du meg. Spesielt siden vi har mennesker i risikogruppen i våre nære relasjoner. Slike står det på hvert bad, på do og litt her og der.

  • Jeg er en realityjunkie, jeg ser egentlig KUN på program som er det.
  • Jeg har aldri ligget å dratt meg i sengen på en lørdag eller søndag bare fordi jeg kan. Jeg går stort sett rett fra søvn og inn på badet. Hmmmm rart når jeg tenker over det nå, kanskje jeg skal prøve å dra meg litt i senga på morgenen en gang.
  • Hver eneste natt så våkner Rune av at jeg driver å sjekker om han er der, jeg vet jo ikke at jeg gjør det så jeg kan liksom ikke si at jeg skal slutte med det heller. Merkelig vane at jeg gjør det hver eneste natt.

Ja, jeg er litt rar vet jeg, men det er nå bare slik det er da. Håper dagen deres har vært like fin som min og ha en god natt alle sammen 😘

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

2 kommentarer
    1. Vi har sikkert alle våre finurligheter om man skal begynne å pirke på detaljene 🙂
      Det imponerer meg at du kan se på serie mens du skriver blogg. Det kan ikke jeg. Kan knapt ha på radio med musikk 🙂 Men så er jeg jo lydsensitiv.
      Nå må du huske på at kroppen vår trenger noen bakterier, for å kunne jage bort de skumle bakteriene, så håper du ikke overdriver fullstendig med antibacen 😉
      Jeg er selv i risikogruppen, men har antibac for hånden så klart. Er mer nøye med å vaske dørhåndtak og sånne ting vi stadig berører. Like viktig det i disse tider.
      God natt til deg, og sov godt. Klem ♥

      1. Neida jeg overdriver ikke helt… vaske hender når man kommer hjem, og før mat. Dørhåndtak blir vasket jevnlig osv 😊 håndhygiene er jo alltid viktig, men kanskje ekstra viktig i disse dager 😍
        Jeg følger ikke bestandig med på skjermen, men hører mer enn jeg ser. 😊
        Ha en god natt du også klem klem ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg