Ja, vi lager oss jobb selv

Trøtt i fleisen, men oppegående i hue. Det er en bra start på dagen og som dere vet så multitasker jeg på en måte som ikke er så smart. Skriver, rydder bort en kopp, skriver, flytter på en potte, ja dere skjønner greia. Så i utgangspunktet satte jeg meg ned for å skrive i halv ni tia. Uff, jaja heldigvis er det helt opp til meg når jeg skal legge ut en innlegg eller ei. Nå er vi ferdige med å få i de kjemikalene som skal opp i bassenget og det KAN se ut som at Rune fiksa problemet i går og det var en positiv ting. Virker som hans jobb med å fikse det har hatt nytte og det hadde vi rett og slett ikke trodd, men det umulige KAN være mulig.

 

I dag så skal jeg en tur på plantasjen og jeg skal ta meg god tid til å kikke litt rundt. Blir jo frista av det meste der av hagestæsj, men jeg vet hva jeg er ute etter og det er akkurat det jeg skal fokusere på i dag (vi får se da vet du)!

 

Ellers så håper jeg at jeg får tid i dag til å rydde og få pynta opp hylla jeg laga i fjor, men først og fremst må den vaskes. Lista på gjøremål er lang og våren er som den bruker, vi lager oss jobb selv det vet vi, men så blir resultatet bra og vi trives med det (heldigvis). Og det er mange mange fine dager til å bare nyte også, det er jo ikke sommer enda og tanken på det er veldig bra, jeg kunne nemlig hatt sommer hele året. Insektene kunne gjerne trodd det var vinter for det for de hadde ikke behøvd å vært rundt her hele tiden. Ellers så er endelig kryssordbladet på plass, det beste jeg vet er å sitte ute på morgenen med en kaffe (les iskaffe) og løse kryssord, liker du det?

Nyt fredagen enten du har fri eller ei 😍

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

8 kommentarer
    1. Multitasking er supert, om man har overskudd og energi, og klarer å holde trådene fra hverandre 😀

      Vi var også en snartur på Plantasjen i dag. Kjøpte to bittesmå ripsbusker til å ha på verandaen. Bor jo ikke i hus lenger, men leilighet, så da må de være små, og passe i to krukker. Når og hvis de vokser, skal de få større krukker, og ganske sikkert må de klippes og beskjæres ganske kraftig etter hvert 😀

      1. Det er så koselig med blomster 🌺 Ja multitaskingen klarer jeg fint stort sett hver gang, men noen ganger hadde det vært greit å holdt seg til en ting av gangen 🙂 ripsbusker har vi å og i år håper vi det kommer fine bær 🙂

    2. Det er greit med litt jobb, så lenge man kan nyte etterpå, ikke sant? 🙂 Jeg er veldig fokusert når jeg blogger. Da er det KUN det som gjelder! 😀 Eller jeg lar det helt være. Kommer litt i sånn flow når jeg sitter og skriver 🙂

      1. Ja jeg liket kjempegodt å ha noe å drive med 🙂 Det er stort sett i starten på bloggingen som jeg surrer rundt, etterhvert kommer jeg i en flow jeg også (🤪) Nyt dagen 😍😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg