Jaja, typisk meg det da!  

Det øsepøse regner ute og det aller siste av snø som ligger hist og pist forsvinner, for godt for denne vinteren håper jeg. Dagen i dag har vært en fin fin dag med roser, sjokolade, lovehearts og litt ekstra snadder til de som ønsket det til dessert. Vi var 5 stk til valentinmiddagen og det var bare kjempekoselig det syns jeg. En fin dag i kjærlighetens navn har det vært selv om at vi ikke har stirret inn i hverandres øyne over en middag for 2.  

 

Og den vinterferien jeg snakka om i går, den er jo så klart til neste uke, så uka er full av helt vanlig hverdag, tenk å ta så feil da gitt. Jaja, typisk meg det da!  

 

Jeg har egentlig veldig VELDIG lyst til å gå en tur, men jeg kan ikke si at det frister i det hele tatt nå, jeg har forsøkt å la meg friste lenge, men neida. Kommer flere dager med opphold i hvert fall, da er det litt mer hyggelig å være ute på tur. Så jeg tenker jeg kjører på butikken å kjøper litt frukt og nøtter, blir jo helt stresset over å ikke ha det i hus. Det er positivt vil jeg si.  

Håper dagen din har vært fin så langt enten du har vært med kjæresten, alene, med familien eller kjæledyret ditt  

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

16 kommentarer
    1. Fort gjort å ta feil, så det trur jeg går heilt bra 😉 Godt du hadde en så flott dag i går ❤️ Ingenting å klage på her heller, med Hobbiten & LOTR – maraton, hihi 😉😊
      Håper du får en flottersfin tirsdag ❤️

      1. Jada det er fort gjort og det er heller ikke første gangen hehe. Ja det var kos ❤ Tenk at jeg ikke har sett verken H.P, Hobbiten eller noen av LOTR 😁

        Takk det samme til deg Helene ❤

    2. Hehehe joda av og til kan man ta så feil… da kommer vinterferien sigende etter hvert 😀

      Valentinesdag har jeg egentlig aldri vært opptatt av… men i går fikk C både gave og kort og hjertesjokolade fint plassert på bordet – før jeg stakk hjem til eget hus… hehehe så han fikk pakke ut alene etter jobb mens jeg gjekk tur i fjøra og brann bål 😀 Sånn er det med den saken. Vi feirer så mye uansett 😀

      Lag deg en fin mandag 🙂

      1. Jada den dukker opp til uka hehe😂

        Koselig for han å komme hjem fra jobb ❤ Jeg syns det er en hyggelig dag hvor man kanskje gjør en ekstra ting for sin kjære, men vi har like gjerne en koselig middag med hele familien enn bare oss 2 på denne dagen. Kjærlighet vises daglig likevel❤

        Ja det så så koselig ut på turen din 🤗

        Takk det samme (ps. det er tirsdag)❤

    3. OMG og der ser duuu 😀 Her går det i surr!!!! hahahaa ler høyt!!!! Lurer på om jeg har skrevet det til flere …. god mandag liksom 😀 hihihi TUSEEN TAKK!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg