Jeg bare hææææ, seriøst? Skal det ikke mer til enn det?

I går bestemte vi oss for å jobbe på hjerte ved steinen som Rune har begynt på, så det har vi gjort i dag. Det begynner å nærme seg ferdig og i dag har vi målt, kappet og plassert stein på stein. Rune har stått for kappingen, den maskina tør ikke jeg å røre. Det blir så fint ved steinen min og jeg gleder meg til det er helt ferdig, da skal jeg ha en fin sommerblomst der sammen med et par stoler. Sånn på slutten av arbeidsdagen vår overlot jeg alt til han for å få gjort unna litt annet før kvelden kom. Det er jo kjekt det også så nå er det ryddet opp på det meste av uteplassen. Nå var det godt å dusje av seg et tonn med finstøv fra skjæringa, støvskyene har det vært mange av i dag.

 Jeg skal fortelle dere noe, i 2 år nå har vi slitt med å få fjernkontrollen til lyset på bassenget til å fungere. Så det har vært lysshow her LENGE, vi har fått flere nye fjernkontroller og ingenting har fungert. I dag fikk jeg tak i en hyggelig mann på bassengutstyr som sa at vi kunne heve kjøpe eller bytte til et dyselys som bare hadde hvit farge. Men når man først har fylt bassenget så er det kjedelig å måtte tømme igjen. Jeg takket for tilbudet så klart og sa at da fikk vi bare la det være som det var eller slå det av rett og slett. “Det du kan gjøre er å putte fjernkontrollen i en pose som er helt tett og stikke handa nedi, da virker den helt sikkert for da er du nærme nok ihvertfall.” 

 

Hæææææ?? Seriøst??

 

Jeg bare hææææ, seriøst? Skal det ikke mer enn det til for at den virker? Hvorfor har ingen nevnt det før og hvorfor har ikke vi tenkt på det selv? Altså er det mulig, fjernkontrollen i en pose så er alt ok. Vel, lysshowet er over ihvertfall! Og i kveld blir det en farge og ikke mer enn det. Sånne ting som det kan irritere meg grønn, at vi selv faktisk ikke har tenkt tanken engang. Men, jeg har kommet over det og er bare glad for at det nå er i skjønneste orden og fjernkontrollen er og forblir i en pose! Ellers så er gradene nå oppe i 21 og det er snart badeklart, det tenker jeg det er noen som blir veldig glad for. Tror vi også er veldig glad for det, for oppstart hver vår/sommer kan være litt mye greier. Nå gleder jeg meg bare til å nyte en sommerdrink på en varm sommerdag.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg