Jeg begynte å grue meg….

I dag har jeg vært med ei venninne på gastroskopi på Tønsberg sykehus, hun gruet seg så mye at jeg begynte å grue meg også. Etter en vond opplevelse sist hun tok det (hun tålte ikke bedøvelsen hun fikk i halsen) så gruet hun seg så klart enda mer. Vi kom inn der, og da fikk hun en kanyle i armen, godt med beroligende så satte de i gang. Etter undersøkelsen husket hun ikke noe fra den, og det er jo BRA. Og legene var så beroligende i seg selv 🙏

Vi dro på cafe etterpå, og fy så deilig å sitte ute i sola da gitt, og at det attpåtil var varmt og godt. Det er jo bare helt fantastisk. Masse mennesker som koste seg ute i sola, og jentene på nabobordet koste seg med det som så ut som VERDENS godeste ostekake. Kjente jeg ble litt misunnelig, men nei, itte no ostekake på denne dama. 🍰

Håper alle som har hatt sol i dag har kost seg, enten i pauser på jobb, eller på fridagen ❤

-Lene- 🌷

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg