Jeg ble helt rørt og tårene satt løst

Det har vært ganske så stille fra meg de siste dagene. Jeg har vært opptatt med forberedelser til Amelia sin 1 års feiring. Hun måtte jo få den fineste kaken, det tar både tid og full konsentrasjon. Dagen i går var veldig spesiell, for i går feiret vi lille snuppa vår. I morgen blir hun 1 år og det skal markeres med 3 selskap, det er mange folk, og da blir det flere grupper. Sånn er det nå i coronatiden, og heldige Amelia som skal få masse pakker så mange dager på rad. Å komme inn til dem i går var som å komme inn i et eventyrland, de hadde pyntet så flott og på gulvet satt den vakreste prinsesse i en nydelig kjole som glitret like mye som smilet hennes. Jeg ble helt rørt og tårene satt løst, herregud så glad jeg er i henne.Denne dagen for et år siden vil jeg aldri glemme, jeg var så spent, nervøs og forventningsfull. Mitt barn skulle bli pappa og jeg, jeg skulle bli farmor. Jeg hadde hørt mine venninner fortelle hvordan det var å få barnebarn, det ville gi meg en følelse som jeg ikke hadde kjent på siden jeg selv fikk barn. Det var helt fantastisk og tenke på at det nå var min tur, og jeg kan med sikkerhet si at de hadde rett. For en kjærlighet jeg føler for henne, og det siste året har gitt meg så mye glede. Nå skjer det nye ting hele tiden, et nytt skritt, en ny grimase, en ny bevegelse. Noe skjer for hver uke som går. Herlig!I tillegg til hovedkaken så måtte hun jo også få en smash kake. En helt egen liten kake som hun var sjefen over. Blikket hennes når hun skjønte at hun kunne gjøre det hun ville med den kaken var priceless. Hun smilte fra øre til øre og alles øyne var rettet mot henne. Hun lagde et fint kakeshow for oss og det var så moro å være en del av. Det var kake i håret, på gulvet og hendene var fulle innen hun var ferdig, men som hun koste seg. Og smørkrem var en vinner, kunne nesten høre at hun tenkte NAM NAM NAM.Alt i alt en kjempefin dag fra start til slutt, flott pynting til fest og en kjempefin feiring ble det. Ei veldig fornøyd lita jente sovnet godt i sengen sin til kvelden. Det kaller vi en perfekt dag ❤❤❤ Gratulerer så mye med din aller første bursdag i morgen vakreste jenta mi ❤❤❤

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg