Jeg ble liggende å tenke på hva jeg egentlig kunne gjort…

I dag var jeg litt usikker på hva jeg skulle gjøre siden Daniel og Rune skulle bort å spille frisbeegolf. For det første så er det jo bare morsomt at de kan fly i skogen å spille i januar, for det andre så orket ikke jeg å bli med å se på det. Så da bestemte jeg meg for at jeg skulle kose meg på sofaen med litt masterchef, har 20 episoder på opptak da jeg aldri finner tid(les ro) til å få sett dem. Så da fant jeg frem pleddet og la meg godt til rette å begynte å se.

Kjente fort at jeg ble liggende å tenke på hva jeg egentlig kunne gjort i stedet for å ligge der å sløse bort dagen. Så da fant jeg frem vaskebøtta og vasket like så greit huset. Jeg vet at jeg hadde bestemt meg for å virkelig bruke søndagene til å slappe av og kose meg, men ting må bli gjort også. Og akkurat nå er jeg så tilfreds og kan bruke resten av dagen til å kose meg i et rent og pent hjem. 2 fluer i en smekk.Nå venter jeg bare på at Rune skal komme hjem så skal vi dra på middag til mamma, skikkelig god søndags middag. Og kanskje hvis vi er heldige så finner vi en film å se på i kveld 🤞

Ha en fin kveld 😘

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg har bare “feriert” bort helgen jeg 🙂 Men det synes jeg at jeg fortjente også 😀 Så bra du koste deg med BÅDE vask og litt avslapping 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg