Jeg ble litt gal av den durelyden!

Jeg har en stund vært fascinert av disse nissene som flyr rundt juletreet, enten med slede og reinsdyr eller bare julenissen i slede. I går kjøpte jeg en slik etter at de på butikken overbeviste meg om at den er stillegående. Jeg har jo et problem med lyder som går om og om og om igjen. Vi fikk plassert den og den var ganske så søt den, men den måtte dessverre ned igjen og tilbake til butikken.

 

Jeg ble litt gal av den durelyden! Men, da har jeg prøvd og vet at det skjer ikke igjen. Jeg tror faktisk ikke den er så ille for normale ører, men mine er tydeligvis ikke normale.

 

Jeg vurderer om jeg skal lage gule bomber i dag eller om det er alt for tidlig, altså jeg tror ikke det vil være så mange igjen til jul hvis jeg ikke gjemmer dem. De forsvant fort i fjor ihvertfall og jeg tror ikke det er noe håp for at de IKKE gjør det i år. Jeg har ikke helt bestemt meg for hva som skal bakes i år, men krumkaker må i hus. Det blir ikke 7 slag, DET er sikkert. Lager du 7 slag?

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

8 kommentarer
    1. Her skulle jeg gjerne sett et bilde for å skjønne konseptet ned nissen rundt treet. Men ville nok heller ikke hatt en gjentakende lyd, for det synes jeg er slitsomt. Men samtidig spiller jeg mye musikk, så den kunne jo stått på når musikken er på. Anyways, gule bomber? Jeg blir helt sliten bare av å høre om hvor mye greier folk styrer med før jul. Bomber har ikke noe i jula å gjøre 😂 Haha..

      1. Jeg tok bare en liten videosnutt, prøvde å ta et bilde av den men ble ikke bra. Kan sende til deg 🥰

        Det er alltid på en eller annen lyd her, men det gikk ikke.

        Det kan høres ut ihvertfall fra min side om at jeg gjør noe hele tiden, men jeg gjør ikke det. Men det kjedeligste jeg vet er å sitte å ikke gjøre noe 🤦‍♀️

    2. Lenge siden jeg bakte. Liker det, men ingen her som spiser småkaker, så da blir det å kjøpe pepperkaker på nærbutikken bare. Lyder kan være plagsomme, ja. Ekstra ille om man har tinnitus i tillegg… Jeg har med meg en durelyd overalt, men klarer å “glemme” den litt, så den ikke tar helt overhånd..

      1. Skjønner at det er kjedelig å vake når ingen ønsker mye av det likevel. Her er det både 3 «små» og en mann som ELSKeR det hehe 😍

        Uff heldigvis klarer du å glemme den innimellom ♥️🙏

    3. Så herlig at alle setter pris på at du baker! Da er det jo kjempehyggelig! 😍
      Ja, jeg har litt selektiv hukommelse (og oppmerksomhet), haha 😀

    4. Var dette en sånn nisse-sak som man fester oppe i treet, og som går rundt omkring i grenene eller var det på gulvet? Blir ikke bakt så mye her, kun krumkaker, brune pinner og lakris pinner. Så skal jeg muligens bake lussekatter til Lucia dagen på mandag, hvis jeg da ikke har igjen noen i fryseren 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg