Jeg ble nesten ble litt bekymret

I dag snør det virkelig ute og jeg er egentlig veldig glad for at jeg i dag ikke skal annet enn en tur på butikken. I dag er det vi som får middagsgjester og det gleder jeg meg til, endelig blir det litt kortspill og kos i kveld. Og endelig har jeg fått varmen tilbake i kroppen for i går kveld frøys jeg så at jeg ble nesten ble litt bekymret. Uvant for meg å være kald når det faktisk er varmt i huset. Godt man har peis og pledd!

 

Vi har endelig begynt å se på Wisting og jeg liker serien så langt. Vi er på sesong 1 og det er jo litt artig at mye av dette er spilt inn rundt her. Har du sett den?

 

Romjulen så langt har vært fin og egentlig ganske godt at det ikke har vært mye stress, selv om at jeg egentlig skulle ønske at det var store familieselskaper og vennefester. Men forhåpentligvis så vil vi kunne ta igjen alt dette i 2022, det er ihvertfall lov å håpe. Satser på at noe positivt skjer i forhold til corona i året som kommer, det syns jeg virkelig er på tide. La oss få vårt vanlige liv tilbake, krysser fingra for det.

Ha en fin dag enten det er i snø eller regn.

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

7 kommentarer
    1. Det ser hyggelig ut på uteplassen hos dere, til tross for kald snø 😀 Håper du får en varm dag i dag! 🙂 Vi er i gang med den spanske serien La casa de papel. Utrolig bra! 🙂

    2. Vakkert med snø på uteplassen selv om det kanskje må børstes bort litt om en skal sitte der 😄
      Kos deg med gjester i kveld. Ha en fortsatt fin dag. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg