Jeg ble sjokkert og forvirra….

Rart hvor «liten» jeg blir når jeg kommer opp i en situasjon hvor jeg føler meg ubekvem. Føler meg som en liten unge som skulle ønske at mamma var med hehe. I dag skulle jeg på en time hos fysioterapaut, og der på venterommet er det nesten aldri folk (ikke har jeg opplevd det i hvert fall) kanskje max 1 person.🤵Jeg gikk liksom målrettet og bestemt nedover korridoren og visste at jeg kom til å sitte på dette venterommet alene. Null stress..Men neida, ikke i dag, i dag skulle ALLE på timer og det var STAPPFULLT der. Jeg er sikker på at de som så på meg når jeg kom kunne se at jeg ble sjokkert og forvirra. 🤦‍♂️

Du vet den følelsen når det ikke er ETT ledig sete og du hakke peiling på hvor du skal gjøre av deg? Akkurat slik var det i dag, så jeg ble til slutt stående å kikke på en plakat på veggen bare for å gjøre noe, uff så kleint det var.

Heldigvis var det min tur ganske kjapt, og gjett om jeg var glad for det.. JAAAA det var jeg ABSOLUTT tiiihiii…

Nyt kvelden

Klem fra Lene😘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg