Jeg blir så lei meg og det er MIN skyld!

I dag har jeg bare lyst å skravle litt med dere om alt mulig. Dagen i dag har vært veldig spesiell og jeg har egentlig lyst å bare skrive om mitt kjære barnebarn og om det å være farmor. Men det gjorde jeg jo i går så da får det være greit. Men må uansett nevne at i dag er det 1 års dagen til lille snuppa, så hipp hipp hurra for henne. Jeg måtte dra innom henne en tur i formiddag for å gi henne en bursdagsklem da selv om at vi feiret henne på lørdag. Sånn er det bare da vet du.

 

Her i huset har Rune vært i full gang nede i hele dag, vi (han) rev likeså godt veggene i trappegangen også med det samme vi var i gang. Pluss at han har satt opp en ny vegg. Og nå har vi (ja, jeg hjalp til) gjort oss ferdig med avrettingsmassen. Så da kan snekkerne bare komme. Jeg kjøpte meg jo ny mobil for et par uker siden og etter en uke så tenkte jeg at det kanskje var lurt med et slikt beskyttelsesglass. Så jeg dro og fikk satt på det for en liten uke siden. Så klarte jeg å miste den i murgulvet nede i sta, jeg kan ikke skjønne hva jeg skulle ha med den ned for.

 

Det kommer ikke an på hvordan man har det, men hvordan man tar det. Sint, sur og skuffa først, så smiler man igjen når problemet er fikset. 

 

Jeg MÅ bli flinkere til å legge fra meg telefonen når jeg skal gjøre slike ting, den MÅ ikke være med overalt. Jeg tar den med for at jeg skal ta bilder, men så glemmer jeg å gjøre det. Jeg blir så lei meg og det er MIN skyld! Jeg hadde bare lyst til å gråte når det skjedde. Vimsete meg! Jeg takler ikke knust «skjerm», men HELDIGVIS hadde jeg dette beskyttende glasset på da. Nå har jeg vært og byttet det, og kommer til å bære telefonen med 2 hender heretter. Vil ikke at det skal skje igjen for å si det sånn.

 

Nå er det kveld og jeg skal se om det er noe interessant å se på tv, og jeg skal gjøre det sittende. Orker ikke å sovne på sofaen i kveld, det er så unødvendig. Men før det skal jeg tenne litt lys, programmere Patrick til nattjobb og legge sammen litt klær. Håper din dag har vært snill med deg og at du får en fin kveld videre. Takk for at du er innom min blogg og du er hjertelig velkommen tilbake.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

4 kommentarer
    1. Jeg har den samme uvanen med å bære med meg mobilen over alt. Akkurat som at den er min livline. Og det er den jo faktisk overhodet ikke. Men det har heldigvis gått bra til nå, uten uhell.
      Gratulerer med barnebarnbursdag. Så koselig at du tok turen innom for å gi en klem til bursdagsbarnet. Sånt har stor verdi og ble sikkert satt stor pris på ♥
      Fine kvelden til deg ♥ Klem

      1. Jeg må slutte med det, for jeg er nå litt vimsete også 🤦‍♀️ Man klarer seg jo faktisk uten innimellom slaga. Takk så mye og ja, det var så koselig 💕 takk det samme til deg og takk for at du stakk innom meg klem klem ❤️

    2. Selv har jeg en tendens til å ‘glemme’ sånt som gravitasjon i det jeg legger mobilen i ei jakkelomme e.l, for så å bøye meg ned.. Innmari dumt,innmari kjedelig, og ikke minst innmari irriterende når en kun har seg selv å takke (hehe)

      1. Ja det er jo nettopp det, man kan ikke skylde på andre heller. Jeg er ei kløne det har jeg alltid vært, men nå er det skjerings. Jeg vil ha en hel telefon hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg