Jeg deler en nyhet med dere

Endelig har vi fått en nyhet i dag som var skikkelig overraskende. I dag tidlig dukket vår saksmann på kjelleren opp for å måle hvor langt det var kommet med tørken i kjelleren. Han skulle måle og finne ut om det var klart for oppbygging igjen. Med stor glede mottok vi beskjeden om at på førstkommende mandag setter de i gang og om 3, max 4 uker er det ferdig. Dette var overraskende og det var den beste starten vi kunne få på vår fredag.

 

Så nå må vi sette i gang med å kikke rundt etter senger og ting, så alt er klart. Det beste med det hele er jo at et vaskefirma kommer å vasker ned hele kjelleren når byggmesterne er ferdig. Så deilig det blir altså. Akkurat nå er bare alt en glede, for jeg har virkelig sett for meg en jul der vi måtte sove på sofaen i mange dager i strekk. For når barna er her så ofrer vi så klart vårt soverom så de skal få sove ekstra godt.

 

I dag så skal vi på bursdagsmiddag til min søster, det skal bli koselig. Resten av helgen består av rydding, soping og klargjøring nede. Vi har endelig pakket ned de ørtenhundre dvd’ene til Rune. Hvem ser på dvd nå for tiden da, ikke vi ihvertfall og noen dekor er de ikke i en stue, så phuu godt å bli “kvitt” de. I dag skinner solen og det er fredag, kan jo ikke bli bedre enn det syns jeg.Håper dere er like glade som jeg er i dag, det er en god følelse å være det.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

2 kommentarer
    1. Så deilig at dere får kommet i gang der nede 🙂 Fin start på helgen. Men du, for et nydelig bilde <3 Bli med i konkurransen til Utifriluft da vel 🙂 Jeg skal ut å ta bilder i helgen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg