Jeg dreit meg skikkelig ut!!

” IKKE SØL, VÆR NØYE!”

Vel, joda, jeg sa disse ordene til Rune før vi satte igang med malingen i dag. Bare for å ha sagt det fordi jeg er så nøye. I dag fikk jeg smake min egen medisin og jeg fortjente det nok. Rune sølte ikke noe som helst, men jeg derimot, jeg dreit meg skikkelig ut å sølte både her og der. Jeg endte min malingsdag med å velte malingsbøtta med hvitmaling på terrassen.

 

DET ER LENGE SIDEN JEG HAR SAGT SÅ MANGE STYGGE ORD SOM JEG GJORDE I DAG!

 

Jeg kunne ikke vært mer forbanna på meg selv og karma fikk en ny mening for meg. Jeg er sikker på at det hadde aldri skjedd om jeg ikke hadde “mast” på Rune om å være forsiktig! Kan ikke jeg bare lære meg å feie for min egen dør, han vil jo tross alt ha det pent han også. Og han var absolutt den som utførte det peneste arbeidet i dag.

Jeg rett å slett ga opp når dette skjedde, for ordens skyld så var det 5 gangen jeg sølte i dag.

Ha en fin lørdag videre, jeg er oppgitt…… OVER MEG!🤦‍♀️

cursive-fonts

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg