Jeg dro han ut av senga

Det ble mørkt i går kveld og vi forventet regn, men fy søren for et smell jeg våknet til. Kan ikke huske sist det var et så utrolig kraftig tordenvær. Rune fikk ikke sove lenge etter at jeg hørte det første smellet. Jeg dro han ut av senga, dette skulle/torde jeg ikke å være alene om å takle.

 

Jeg har blitt tøffere med årene ang slikt vær, men i dag tidlig var det ille. Det lynte flere ganger mens torden dura gjennom veggene her. Det smalt i strøm uttak før vi rakk å ta ut ledninger. Strømmen gikk og internett og tv er fortsatt borte.

 

Til og med bikkja reagerte, og han bruker ikke å bry seg om slike ting i det hele tatt. Tror det ble registrert 1000+ lyn i området. Heldigvis varte det ikke så lenge, men lenge nok til at jeg fikk dratt med meg Rune ut av senga og inn i stua.

 

Jeg er ihvertfall VELDIG glad for at jeg ikke var alene i dag, da hadde jeg besvimt tror jeg. Denne omgangen med uvær var litt for mye for meg faktisk. Men nå er det bra og på tide å ta fatt på en koselig søndag 💞

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

2 kommentarer
    1. Skremmende opplevelse det der ja. Jeg vet ikke om vi hadde sånt vær i natt, jeg tror ikke det. Men i går kveld var det torden og lyn, og bøttevis med regn. Ikke så ille at det var skremmende da.
      Håper været bedrer seg fort 🙂
      Fine søndagen til deg ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg