Jeg elsker Patrick ❤

I dag var jeg oppe tidlig, og satte i gang med litt lett vask, tørke over bord og benker osv. Så dro jeg frem støvsuger’n og fikk støvsuget under og bak ting. Etter dette så kom min kjære Patrick frem, og jeg elsker han såå mye. Han er så flink og jobber iherdig i 1,5 time. Min kjære lille robotstøvsuger ❤Det er vel en av de bedre investeringene jeg har gjort her i huset, han flyr over dørstokker og har en bra sugeevne. Han gjør meg glad. hehe… anbefaler en slik en, han gjør dagen såå mye bedre 😊

Ha en strålende dag 🌞

-Lene- 🌷

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg