Jeg er i det kreative hjørnet for tiden.

I disse dager tenker jeg på dekorasjoner og hvordan jeg skal ha det ute på verandaen. I mine tanker så flytter jeg om på møbler, jeg dekorerer og jeg fantaserer. Mamma kom med et tips til meg som hun hadde sett en eller annen plass, og det var en hønsenetting fylt med hvite steiner. Det hørtes veldig tøft ut, så jeg tenkte jeg skulle lage dem i 3 forskjellige størrelser. Jeg har mange hvite steiner, så da skal jeg prøve på det.

 

Jeg skal også lage en ramme som jeg kan ha klyper og stæsj på. Tror jeg skal klare å lage noen fine dekorasjoner ved hjelp av en rull med netting, noen trebiter og litt fantasi. Kan heldigvis også hente litt tips fra nett også, det finnes jo forslag til alt en eller annen plass om man leiter godt nok. Dette blir gøy og spennende, og gleder meg til å vise hva jeg får til.

 

Noen ganger så skulle jeg nesten ønske jeg hadde en egen snekkerbod, med alt utstyr og arbeidsbenker hvor jeg kunne lagd ting. Spesielt på dager hvor jeg bare har lyst å bygge, lage og være kreativ. Men så lenge man ikke har det så må jeg vente på godvær så jeg kan holde på ute. Det er godt vær i dag, men det er meldt endel regn i et par dager fremover, så jeg får vente på litt mer stabile forhold.

 

Ha en fantastisk onsdag, det skal jeg 😘

cursive-fonts

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg