Jeg er i siget, og da kommer ideene på løpende bånd.

Jeg driver å planlegger å gjøre om på garderoberommet nede, så nå har jeg kikket litt etter ideer på nett. For jeg vil ikke at det skal ligne mitt her opp, men likevel være oversiktlig og lett å finne frem det som trengs. Nå har jeg 4 slike stativ med skohylle under som egentlig bare venter på riktig tidspunkt å falle sammen. Og for at det ikke skal bli så dyrt så tenker jeg at det er greit å bruke fantasien eller tips på nett. Som for eksempel dette

Det er jo faktisk kjempekult spør du meg, og man kan lage noen som er kortere og som henger høyere opp til lange kjoler. Og så noen i andre høyder til topper, gensere og bukser. Det skal være en gutteside og en jenteside der nede også, ihvertfall foreløpig. Jeg kunne også tenkt meg å male en kontrastvegg der som jeg tenker at det skal stå et helspeil. Det blir nok bra vil jeg tro.

 

Oppussing er den eneste menneskelige aktivitet som øker i omfang jo mer du gjør

 

Planlegging er jo første steg til å få det fint, og jeg har mestret planleggingen på alt vi har gjort i hele huset her så jeg har troen på at dette blir bra også. Men jeg er avhengig av å ha Rune på laget, for han er jo en viktig del i alt. Og jeg vet om noen som blir veldig glad for å få ny fresh garderobe, og bare det gir ekstra arbeidslyst. Nå er Rune hjemme igjen og jeg har fått hengt opp oppslagstavle og lagt gummi’n på gulvet så nå er jeg ganske så fornøyd.

Ha en fin kveld videre 😘

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

2 kommentarer
    1. For mange år siden hadde jeg klærne hengende på et stativ i rommet. Sånn som jeg bodde da funket det ikke over tid, ble støvete og dårlig klær av å ha de hengende sånn. Men på den tiden røyket vi på rommene våre 😀 Kanskje det var grunnen…;-) Blir sikkert fint hos deg, gleder meg til å se.

      1. Kan hende det hadde noe med saken og gjøre ja hehe. Godt det ikke er slik lenger 🙏 Det blir spennende å se hva jeg får til etterhvert. Skal helt klart dele prosessen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg