Jeg er ikke den flinkeste til det for å si det sånn.

I år syns jeg høsten ble ferdig nesten før den begynte, så utrolig fort de flotte fargene forsvant. Trærne er glisne og vinteren kommer fortere enn jeg hadde planlagt. Men på en annen side så betyr det at julen nærmer seg, så noe positivt er det med alle årstider. I dag så skal jeg bort på shopping med Linda, og det blir koselig.

Jeg er ikke den flinkeste til det for å si det sånn, det finnes vel ikke noen som er dårligere shopper enn meg. Jeg finner aldri noe når jeg er på jakt. Men kanskje jeg finner en julegave eller to, det hadde vært kjekt.Det er noe med det å bare komme seg ut, gjøre noe man ikke gjør hver dag, spise en lunsj og kose meg i samvær med henne. Jeg er ikke så ofte i byen og jeg har vel aldri vært en kjøpesenter person. Men det må til innimellom, og det er jo så koselig og da spesielt fordi det ikke er noe jeg gjør hver dag.

Håper dere har en fin dag foran dere, og hvis ikke gjør det til en god dag.

i-love-glitter-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

4 kommentarer
    1. Vakkert utsiktsbilde.. Ja disse årstidene altså kommer og går i ett sett 🙂 Heller ikke glad i shopping og kjøpesenter..i allefall ikke om jeg MÅ ha noe.. men kos med en lunsj av og til er det jo 🙂 Ha en fin kveld <3

      1. Ja i dag så fant jeg jo masse jeg kunne tenkt meg… ønskelista er lang hehe, men koselig var det altså… bilde er tatt i bøkeskogen i Larvik ❤ ha en fin kveld du også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg