Jeg er ikke flink til det!

Jeg er egentlig ikke en shopper når det kommer til verken klær eller sko, liker meg best i interiør butikker. Men, jeg må virkelig en tur ut på shopping for å kjøpe noen nye klær og jeg utsetter det dag etter dag. Finner nemlig aldri noe når jeg drar for å kjøpe klær. Så innstillingen min må være at jeg skal kjøpe noe til hjemmet og så får jeg svippe innom en klesbutikk. DA er det en sjangs for at jeg finner noe, kanskje jeg får gjort det i dag, kanskje ikke. Er flink til å shoppe online, men fysisk i butikk, da finner jeg alltid bare noe til andre, sånn er det bare.

There will be a tomorrow. If not tomorrow, then another day

Etter en regnfull ettermiddag/kveld i går skinner sola igjen. Dagen i går var full av liv her ute, latter, sang, spill og dans. Det gleder meg å høre på ungdommer som koser seg så mye, til og med når regnet kom. Full opprydding ble også utført av dem og det viser bare hvor ansvarsfulle ungdom kan være. Herlig spør du meg.

Ønsker dere en fin lørdag, nyt dagen så godt dere kan ☀
allura-font

 

 

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

16 kommentarer

Siste innlegg