Jeg er ikke fylt av energi i dag

“Jeg fikk servert ei lita skål med litt is, så koselig det var da. I kveld har jeg tent litt lys her, satt på litt varme og sittet her å kikket litt på nett. Litt julegaver, litt gardiner, litt materialer og litt møbler. Det er hyggelig å gjøre når man er litt sliten, jeg er ikke fylt av energi i dag, det må jeg ærlig innrømme.”

 

Planen min i dag var egentlig å bli ganske tidlig ferdig med tingene jeg skulle gjøre, men jeg er ennå ikke ferdig for faktisk. For i dag har jeg virkelig gjort alt i sneglefart og grunnen til det er ganske klar, jeg er så støl at fytti rakker’n. Det er en liten treningsøkt det å male, opp og ned av stigen hundreogørten ganger pluss pensel opp og pensel ned. Litt uvante stillinger langs gulvet ble det også.

 

Det som ikke ødelegger meg gjør meg sterkere, så i morgen er nok stølheten borte

 

Rune har både pusset og malt alle takene i kjelleren i dag, og jeg må jo bare si at han imponerer med utholdenheten sin. Hadde det vært jeg som skulle gjort det så hadde jeg vel kanskje snart begynt å nærme meg ferdig (med ett rom). I morgen skal jeg kjøpe inn materialer til spileveggen bak tv, og det er det eneste prosjektet jeg har denne helgen. Jeg skal ikke stresse med det, men kose meg med å pusse og lakke dem.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg