Jeg er meg, på godt og vondt..

“Jeg har mange egenskaper som kanskje kan irritere noen, men som noen mener er meg liksom. At det hadde vært litt rart om jeg ikke var slik lenger. Jeg er meg, og jeg er bare sånn”

Jeg vet jeg kan være litt barnslig til tider og jeg kan også være litt for avhengig av andre. Selv om at jeg vet at jeg klarer meg fint alene så syns jeg det er veldig hyggelig å trenge noen. Tror Rune hadde syns det var litt kjedelig hvis jeg plutselig gjorde ALT selv og aldri trengte han og hans hjelp til noe lenger.

Kan hende mamma hadde syns det hadde vært veldig rart hvis jeg aldri mer ringte å ba om hjelp til noe. Og det kan hende noen av mine venner hadde reagert om jeg ikke var slik som jeg er lenger. Jeg syns det er viktig å beholde de egenskaper som gjør meg til meg. Jeg føler ikke noe behov for å forandre meg. Vi har alle gode og dårlige sider.Det er mange ting jeg ikke liker å gjøre alene, som for eksempel litt mer avansert legebesøk enn fastlegen, da MÅ jeg ha med meg noen for støtte. Jeg vil ikke være alene hvis det skulle vise seg å være noe. Da trenger jeg noen. Det vet jeg, for det har jeg opplevd. Selv om at det gikk bra til slutt.

Jeg er bare meg jeg, på godt og vondt. Og det er nettopp slik det skal være.

Ha en strålende dag 😊 Og husk: Vær deg selv

signature-fonts

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg