Jeg er mørbanket, men glad likevel!

Jeg er sånn at når jeg skal noe jeg gruer meg til så vil jeg liksom ikke at dagen før skal bli ferdig. Natten går jo så fort så jeg drøyer det så lenge som bare mulig med å faktisk komme meg i seng. I dag var det tannlegen som sto for tur og dere VET jo at jeg er mer redd for dem enn for den største edderkoppen som finnes og jeg er redd for edderkopper. Heldigvis hadde jeg ikke time før 13.30 så hadde god tid på meg til å grue meg fra jeg sto opp til jeg måtte dra.

 

Dette var en helt ny tannklinikk for meg, men fy så utrolig hyggelige mennesker som var der. Jeg følte meg trygg fra det øyeblikket vi hilste på hverandre til jeg sa hadet. Visdomstannen ble trukket ut og jeg kan jo ikke si annet enn at det var en litt røff behandling og jeg er mørbanket i kjeven. Det spraket, knaket og krefter ble virkelig brukt, men ut kom den. Ikke like hel, men hva gjør vel det. Det gikk så mye bedre enn jeg trodde og jeg har hatt det ganske så fint etterpå. Tannverken er borte og det gjør meg lykkelig.

 

Jeg er så glad for at jeg slipper å gå inn i nok en helg med tannverk. Litt hoven og litt øm i kjeven, men det skal jeg tåle.

 

Jeg bestilte også ny time til å få en oversikt over hva mer som bør og skal gjøres. Jeg føler liksom at det verste er gjort nå, og nå har jeg lovet meg selv og ikke gå så lenge mellom hver gang at jeg får smerter. Smerter i tanna betyr ofte at nervene er nådd og da må det rotfylles og det vil jeg ikke mere. Når jeg kom hjem så slappet jeg av litt, så handlet vi inn til helgen slik at vi ikke behøver å tenke noe mer på det. Rune laget middag til oss og det var skikkelig godt å slippe å gjøre i dag.

 

Helgen er full av ingen planer og det er helt greit, for jeg ser for meg en helg med bare kos. Serier, filmer og avslapping er akkurat det jeg har lyst til, i hvert fall akkurat nå føles det sånn. Det er ikke meldt noe spesielt go’vær heller og da er det enklere å gjennomføre en sløv helg. Jeg skal prøve å ikke få lyst til å bake noe, noe som ofte skjer i helgene. Det er tiktok sin skyld, der er det jo så innmari mye gode tips. Får holde meg unna tipsene så kanskje det hjelper.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg