Jeg er nemlig litt bestemt serru! 

Peisen er “vasket” og fyrt opp, skolebussen har gått for lenge siden og jeg nyter et varmt godt hus og en iskald iskaffe. Den varme kaffen er nå på kok, ting tar jo litt tid på mårran da vet du. Dagen er i gang og i dag så står det ikke mye på min to-do-list og siden det er overskyet så KAN det hende det blir vindusvask. Altså det må gjøres og er noe av det kjedeligste jeg vet om. Men, det er kjekt å se hva som skjer på utsiden uten å måtte gå ut også da så innimellom må de jo tas de også. Blæh, den jobben liker jeg ikke og utsetter det så altfor mange ganger. 

 

I går kveld ble jeg sittende å se på flis, innredning og badekar og dusjer. LITT tidlig å begynne å kikke på det, men det skader ingen å se. Jeg vet at dette kommer til å bli skikkelig vanskelig for det er ikke bare EN mulighet, men ørten muligheter. Godt man har god tid, for dette er et prosjekt vi må bruke lang tid på. Jækla dyrt! Men, en plass må man bare begynne. Og jeg må si jeg gleder meg til vi er i gang og det er min skyld at vi ikke er i gang allerede, men sånn er det! Jeg er nemlig litt bestemt serru! 

Og dere, jeg er på plass nr 27 i dag, WOW! Det er litt rått ❤🎉

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg