Jeg er så imponert!

Så utrolig mange sterke mennesker vi har her i denne verden, lurer på om det ligger noe i det at man blir sterk når man må. Jeg kan ofte sitte å se på youtube klipp, og gjerne se på historier fra virkeligheten. Mange opplever ting som jeg føler jeg ikke hadde taklet. Men akkurat der kan man jo ta feil, for det vet jeg jo ikke. Denne historien er om Claire Nelson, ei dame som var på dagstur i nasjonalparken Joshua Tree. Hun falt ned en lang skrent og knuste bekkenet og klarte ikke å lee seg. Med et kamera filmer hun seg selv og forteller om hvordan hun har det. Hun blir faktisk liggende i 4 dager før hun ble reddet. Med hyener, fjelløver, klapperslanger og gud veit hva rundt seg. Herregud, jeg hadde besvimt av skrekk….. 😱
Hvilken styrke har man i hodet for å takle dette da tro, helt utrolig. Slik overlevelses instinkt er rått og imponerer meg så utrolig, mennesker med et pågangsmot som bare kan beundres ❤ Se hennes historie her

-Lene- 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg